Rota Ve Kamp Hazırlığı Muhasebesi :)

Zor şer izinler denklendi, hevesle yola düşüldü. Yolda haritalarda göz gezdirilip, "hadi şuraya da bi bakıverelim" diye diye kahverengi tabelaları takip edelim derken bir ara kendimizi bir dağ başında "askeri alan, giriş yasaktır" levhasının önünde bulduk...  12 günlük seyahatin ilk haftasında aynı yerde iki gece üst üste sabahlayamadık. 1700 km yol yapıp döndüğümüz günün ertesi de motosikletle 300 km daha yapıp kilometreyi 2000'e tamamlayıp rahatladık. Çok yorulduk, çok da eğlendik... Gökçen işe dinlenmeye gitti, Ertuğrul sabah kalkınca "bugün nereye gitceez?" diye sormaya başladı. Rota şöyleee:

1. Durak : Sivrihisar (Geçerken uğradık:)

2. Durak : Eğirdir (Bir çadır kurduk...)

3 gece planlamıştık, fakat ilk iki gece kamp kurduk. İlk gece Eğirdir Gölü kenarında Altınkum Kamping'de sabahladık. Gökçen'in kampla ilgili hayalleri yandı bitti kül oldu :) Bayramın ikinci günü de olması nedeni ile iğne atsan yere düşmüyordu, mangalcılar, bangır bangır Ankara havası çalıp oynayanlar... İnsandan kaçarken kalabalığın ortasına düştük. Gürültü gece yarısına dek sürdü, ben ve Ertuğrul sızdık. Gökçen de neredeyse gece boyu etraftaki muhteşem muhabbetleri dinleyip şişmiş, nasıl dışarı çıkıp bağırıp çağırmadı hala şaşıyorumm :)  Sabah kalkınca jet hızı ile kahvaltı yapıldı, hemencecik arkaya bakılmadan kaçıldı... Kolay unutmak için Eğirdir Kamp alanına ait hiiiiç fotoğrafımız yok. Temizlik konusunda çok takıntılı olmamamıza rağmen oranın hali çok kötüydü, gerisini siz hesabedin.

3. Durak: Sagalassos / Ağlasun (Görülmeli)
4. Durak: Yazılı Kanyon / Sütçüler (Yürünmeli)

Ertesi gün yine gezip tozup korkunç bir yol üzerinden Yazılı kanyona ulaşıp orada geceledik. Yine bayramzedeydik, çok piknikçi vardı. Fakat Eğirdir ile kıyasla daha tenhaydı. Su sesi bize süper geldi, börtü böcek de hiç olmadı. Akşam duş ve tuvaletler berbattı, sabah

temizlenmiş olarak bulduk. Arkadaş biz evimizde pek titiziz de bu umumi mekanlar niye bu halde?? Ertuğrul hiç sıkıntı yapmadı, hatta çadır çok eğlenceli oldu onun için, fakat Gökçen tuvalet ve duşları görünce ürtiker dökecek sandım. "Dağda yatarım daha iyi, insan sevgim tükendi" kıvamına geldi. Çadır işini sevdi, ama kamp alanı olayı hiç aklına yatmadı, daha iyi kamping mekanı önerilerine ihtiyacımız var, deneyimli arkadaşlardan öneri bekliyoruuuuuz :))

5. Durak : Kurşunlu Şelalesi (Yol üstü)
6. Durak : Gebiz (Hem ziyaret hem ticaret)

Sonrasında istikamet Antalya, kafamızı sokacak bir yerler bulduk:) Hem akraba ziyareti hem de kısa bir mola...

7. Durak : Antalya (Kısa Mola)
9. Durak : Göynük Kanyonu (Az biraz adrenalin)

Antalya' dan sonra ver elini Çıralı oradan Adrasan... Tabi ki buralar konaklama yerleri, çadır faslına son verip pansiyon faslını açtık...

8. Durak : Çıralı / Yanartaş (Efsane)
10. Durak : Beycik Yaylası (Lezzetli)
11. Durak : Adrasan (Deniz,Kumsal falan:)
12. Durak : Phaselis (Geçmişe Yoculuk)

Etrafı iyice gezdik, tozduk. Göl, akarsu, deniz ne varsa keyfini çıkardık, dağ tepe arşınladık, o kadar ki güneşlenmeye vakit olmadı :)

Malzeme, yiyecek içecek hazırlığı tamdı. Hatta yiyecek olayını abarttığımızı düşündük. Çadırdan (kurulması kolaydı), havalı yataktan da memnun kaldık. Sadece Ertuğrul naylon havalı yatak yüzünden çok terlediğinden çarşafın altına havlu sermek zorunda kaldık, ama gayet rahattı. Uyku tulumu sabaha karşı serin olmasına rağmen fazla kalın geldi, fermuarlarını açıp yorgan gibi kullandık. Yanımızda bir de pike vardı, o daha çok işe yaradı. Tulum bahara kaldı... En çok el feneri, fener ve uyduruk çadır lambası, çakı iş gördü. Piknik tüpünün doyumsuz çayını da unutmamak lazım...

13. Durak : Afyon (Yolda bulduk)

Dönüş yolunda ise Afyon'da soluklandık. Yol üzerinde olup da daha önce uğradığımız bir iki esaslı yeri es geçtik (Tahtalı Teleferik, Olimpos, İnsuyu Mağarası).

SON DURAK : ANKARA...
(Kürkçü Dükkanı:(

Gezip gördüklerimizle ilgili yeni yazılar yolda...