Kampta Bir Çocuk Ne Yapar Ki ?

Bu akşam bir yazı okudum, tam aklımdan geçenleri görmek beni sevindirdi.

Ben de Ertuğrul ile dağa bayıra kaçınca neler yapabiliriz diye düşünüp azıcık bilgisayar karşısına oturduğumda mevcut fikirlere hayran kaldım ve sizlerle paylaşmak istedim. İşte buyurun... 

İlki erişkinlerin de farklı mekanlarda oynadığı  "scavenger hunt", maksat listedeki çer çöpü tamamlamak  ve bu sayede etrafı tanımak. İlla 2 takım olup yarışmaya gerek yok, ailecek güzel zaman geçirmek için ideal...



http://creativehomemakers.blogspot.com.tr/


Bir diğer oyun ise evvela bir çakıl taşını boyayıp sonra kamp alanında onu saklayıp aramak...


spoonful.com

Bakın çakıl taşları daha ne hale gelmiş... Bu mantarlar kamp hatırası olarak eve gelip yerleşmeye de aday!

parents.com

 Bu kirpi için gereken malzemeler ise çam pürü, taş ve zamk!


parents.com

İşin doğrusu yusufçukların kanatları hangi ağacın tohumu hatırlayamadık, ama son halleri çok başarılı...

parents.com

Doğada çok kaliteli malzemeye gerek yok, masadaki gazete de iş görür...


Etraftan toplanan yapraklar ve biraz da hayal gücü ile bakın neler oluyor :))

http://atelierpourenfants.blogspot.com.tr/

Ee bu kadar sanat şaheseri yarattık bunları çerçeveleyip asmak lazım :)

thecraftyclassroom.com
Oyun oynamayı sevenlere "camping bingo"....




Bu da Uyuz Suyu' ndaki  kampımızın etkinlik masası ve  Ertuğrul'un arabası;




Bu sene kamp sezonunu artık hava muhalefetinden ötürü kapattık sayılır, bizim paşa ile yukarıdakilerin ne kadarını hayata geçireceğiz bakalım.

Fakat kamp sezonu kapansa da sokakçılığa devam, elleri ne kadar çamur olursa o kadar hayata bağlı :)  (Pediatrist anneden çok sıhhi tavsiyeler...)




4 yorum:

  1. Üff bayıldım ben bu fikirlere! Kamp hazırlıkları listesine benim de Ertuğrul sayesinde eklediklerim var :)

    YanıtlaSil
  2. Gökçen bayağı ders çalıştı, yakında kamp alanına tırla gideceğiz sanki :)

    YanıtlaSil