Ertuğrul müzikal ile tanıştı :)

Geçen hafta uzaklardan arkadaşlarımız geldi; ben  Zeynep ile hasret giderdim, Ertuğrul da çiçeği burnunda arkadaşı Can Batu ile. Güzel bir başlangıç yapalım diye düşünüp Ankara Devlet Opera ve Balesi' nden Çocuk Dünyası adlı müzikale bilet aldım. Öyle de oldu...



"Acaba 3 yaşında bıdıkla nasıl olur" diye düşünürken daha kapıdan girer girmez rahatladım, zira salon çığlık çığlık... Bizimkiler de uydu salondaki çocuklara. Müzikal 45-50 dakika kadar sürdü. Sıkılmaya fırsatları olmadı.  Kalabalık bir oyuncu ekibi vardı. Oyun da gayet interaktifti. Bizimkiler de dahil çocuklar çok eğlendi.
Amaç ise  televizyon, tablet gibi kutucuklara tıkılmış günümüz çocuklarına anne babaları olarak bizlerin bildiği sokak oyunlarını tanıtmaktı; uzun eşek, sek sek , bezirgan başı, saklambaç ve daha neler neler... Ben de "anne nolur 5 dakka daha"lar ile bezeli çocukluğuma gitmedim desem yalan olur.
Ertuğrul oyunun sonunda "bravo bravo" diye diye çatlayana kadar alkışladı. Sonra bir baktık evde bizimkiler başladı "ebe sobe" diye bağırmaya ...
Keyifli bir haftasonunun adresi Leyla Gencer Sahnesi olabilir.

Program için böyle buyurun;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder