Meşelidir Engin Dağlar Meşeli...

Bu sene bahar azıcık geç geldi, havalar göz kırpmaya başlayınca biz de maaile evde kurtlandık :) Toplaştık bir sabah; bir araba bir motor tüm talukat düştük yola.

Nerelere gitsek diye azıcık bakındık, Çubuk Meşeli Yaylası'nda karar kıldık. Ne de iyi ettik.

Aslında yaylaya girmedik, Meşeli Köyü'nü geçip yayla yoluna girdik. Yol üzerinde ahali ile de konuştuk, yaylaya girmeden bir çamlık alana geldik.

Çesmesi de olan harika bir düzlük bulduk.

Kahvaltı hazırlığımız tam olduğundan serildik çayıra çimene.

Önümüzde Aykayası manzarası.Ankara'nın sanırım en yeşil zamanları, sonra bu kadar yeşillik zor. Açık havada şahane bir kahvaltı yaptık. Etrafta kimsecikler yok.

Cıvıl cıvıl kuş sesleri eşliğinde Ertuğrul kudurdu durdu...

Bir de baktık yerler madımak dolu, yemekliğimizi de çıkardık. Tazecik madımaklar lezzetli de oldu gerçekten.

Papatyalar arasında ufak bir orman yürüyüşü hepimize iyi geldi. Dönüş için hazırlanırken bahar yağmuru indi tepemize. Allahtan kısa sürdü, yoksa motorla evin yolunu bulmak biraz zorlu olacaktı.

Aslında akşam yemeği için niyet köyün içindeki Alabalık Çifliğinde bir alabalık ziyafeti idi.

Ama anneanne yoruldu, Talha ödevim var dedi, biz de balıkları yanımıza almakla yetindik. Ama bir dahaki sefere kesinlikle aklımızda.

Sabahtan kahvaltıya Aysel Teyze'ye haber verip gideceğiz, akşamı da orada edip balıkları hüpleteceğiz. Murat Amca ve Aysel Teyze canayakın insanlar.

Güzel bir bahçeleri, içinde gezinen ördekleri, bakımlı köpekleri var. Bu üçlü ve alabalık havuzları zaten Ertuğrul için yeterli. Gerçi menüde balık olması da O'na yarar :)

Kahvaltı planınız varsa  ya da kalabalık bir ekip olarak gidecekseniz öncesinde aramalısınız, telefonları; (0312)8298633.

Her ne kadar Antalya türküsü olsa da bu kadar meşeli köyünden bahsedince direk mırıldanmaya başlıyorum

Ankara'da gidecek yer yok diyenlere duyurulur, buralar sizi mutlu edecek !!